נעלי הרים Scarpa ZG LITE GTX גברים

מצב: במלאי

Compare

הכירו את הנעל האולטימטיבית לטיולים שלכם, Scarpa ZG LITE GTX .

התחילו את המסע הבא שלכם עם נעלי ההליכה של סקארפה, אשר נוצרו עבור אנשים שתמיד מחפשים את השילוב האידיאלי של נוחות, ביצועים ועמידות בהנעלה שלהם.
נעלי ההרים הללו תוכננו במיוחד עבור אנשים שנהנים לטייל בשבילים והם מטיילים מושבעים. הם מגיעים עם תכונות מהשורה הראשונה שישמרו על תחושת ביטחון ונוחות בכל שטח.

תכונות:

קלות משקל
הנעל בעלת מבנה קל משקל, המאפשר לך לכבוש שבילים ללא תחושה של כבדות.
אידיאליות לטיולים ארוכים, טיולים מרובים יומיים וטיולי תרמילאים שבהם כל גרם חשוב כי הם תוכננו עם חומרים וטכניקות בנייה חדשניות.

הגנה מכל מזג אוויר
מכיוון שהנעל מצוידת בטכנולוגיית GORE-TEX®, ה-ZG LITE GTX ישמור על כפות הרגליים שלכם יבשות ונוחות לא משנה כמה הסביבה רטובה.
ממברנת גורטקס לא רק אטומה למים אלא גם נושמת. הממברנה מונעת כניסת מים תוך שהיא מאפשרת לזיעה להתנדף, ושומרת על כפות הרגליים קרירות ויבשות לאורך כל היום.

נוחות ללא תחרות
מבנה Sock-Fit™ של Scarpa מחבקת את כף הרגל שלך להתאמה מדויקת ונוחה, ובכך ממזערת שלפוחיות ומורידה את הסבירות לנקודות לחץ.
סוליית הביניים מרופדת, המדרס ניתן להחלפה, שניהם נותנים תמיכה נוספת וספיגת זעזועים, אפילו הטרקים המפרכים ביותר ירגישו כמו משב רוח בנעלי הרים הללו.

אחיזה נפלאה
סוליית ה-Vibram® XS Trek מספקת אחיזה ויציבות מצוינים במגוון שטחים, מה שמאפשר לך לעבור בנוחות בשבילים סלעיים, מדרונות חלקים ושבילים בוציים.
בגלל העיצוב הרב-כיווני שלהם, הזיזים במוצר זה נותנים אחיזה יוצאת דופן בנוסף להיותם עמידים מאוד.

בנייה עמידה
ה-ZG LITE GTX בנוי לעמוד בפני קשיחות השביל הודות לשימוש בחומרים איכותיים לאורך כל בנייתו.
החלק העליון של זמש ובד חזק מספקים עמידות בפני שחיקה ועמידות, בעוד כובע הבוהן מגומי מחוזק ודלפק העקב מספקים הגנה נוספת מפני סכנות שבילים.

נבנה להחזיק מעמד לטווח הארוך
Scarpa ZG LITE GTX תוכנן להכיל מגוון רחב של צורות וגדלים של כף הרגל, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מטיילים משני המינים ומבטיח התאמה נוחה ובטוחה. הוא מוצע בגדלים הנעים בין גברים לנשים.

כשתצא למסע הבא שלך עם נעלי ההליכה של Scarpa ZG LITE GTX, תוכל לחוות את השילוב האידיאלי של ביצועים קלים, הגנה מכל סוגי מזג האוויר ונוחות שאין שני לה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נעלי הרים Scarpa ZG LITE GTX גברים”
Review now to get coupon!

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן