Surplus travel gear

ציוד טיולים עודפים

ציוד טיולים עודפים 3 טיפים חשובים:

ציוד טיולים עודפים מאפשר לכם להנות מחסכון אדיר בהוצאות ההכנה לטיול שלכם. קניה אימפולסיבית בחנות הראשונה שאתם נתקלים בה בקניון היא לא מעשה נבון מכיוון שבלי להרגיש ההוצאות לטיול יכולות להאמיר לסכומים אשר לא לקחתם בחשבון. מכיוון שלא כולם רגילים לרכוש ציוד טיולים ביום יום, למשל אצל חיילים משוחררים המתכוננים לטיול הגדול אחרי הצבא נוצר מצב שבוא הם קונים לרוב ציוד במחירים מופקעים ללא ידיעה.

אז אם אתם נמנים מאלו שחיפשו ברשת ציוד טיולים עודפים ודאי שזיהיתם את מה שאמרנו לכם קודם והכנו לכם שלושה טיפים עיקריים שיעזרו לחסוך בהוצאות ולשמור יותר כסף לטיול:

ציוד טיולים עודפים האם זה באמת קיים?

בשונה מתחום האופנה, ציוד טיולים עודף לא באמת קיים וזאת ממספר סיבות עיקריות:

  • לא מדובר במוצר אופנה מובהק עם השקות גרנדיוזיות של מסלולי תצוגות אופנה בבירות האופנה בעולם. למרות העיצוב האופנתי למדי הקיימים בביגוד ובציוד לטיול בכללי אין מצבים בהם כולם רוצים את הכיסא המתקפל הוורוד שהיה באופנה בטיולי הקמפינג של שנה שעברה.

  • ציוד טיולים עודף יכול בקלות לחזור למחסן הסחורות ולצוץ שוב לאחר עונה לקהל מתחלף, הרי ברגע שקניתם את כל הציוד שאתם צריכים למחנאות וטיולים במידה ורכשתם ציוד איכותי הוא ילווה אתכם פעמים רבות גם בקלות עשור קדימה.

  • כאשר יוצגו לכם מחירי עודפים בחנויות לרוב מדובר בסחורה פחות איכותית אשר ישנה עדיפות לחסל אותה במחיר מוזל על מנת להפטר ממנה וככול הנראה לא יחדשו מלאי מאותו מוצא יותר לעולם. יחד עם זאת קיימים מבצעים שבאמת באים להטיב עם קהל הלקוחות צריך פשוט לבחון ולא לרוץ אחרי כל סיסמת מבצע או "ציוד טיולים עודפים".

ציוד טיולים עודפים לפצח את השיטה

ציוד טיולים עודפים כן יש דרך לפצח את השיטה ולמצוא חנויות לציוד טיולים במחירים זהים לעודפים משאר העולמות שאנו מכירים. ציוד טיולים במחירים משתלמים כגון עודפים תמצאו בחנויות אשר פועלות בתצורת של תמחור הגון לצרכן. אנו בחנות מחנאות פעלנו רבות לקצר את שרשרת ההוצאות בכדי ליצור הנגשת מוצרי טיולים במחירי עודפים לכל הסחורה שיש לנו בחנות.

בנוסף לכך אנחנו מדיי פעם מבצעים הנחות לקניות גדולות או חבילות מוכנות למשל לחבילות ציוד למתגייסים או קיטים מוכנים לשלל יעודים. אנו מעריכים כאשר צרכן ישראלי בוחר לתמוך בנו כעסק כחול לבן על פני רשתות ענק של תאגידים מחו"ל, זה בא לידי ביטוי בייעול השיטה שלנו במחירים נוחים וכן בהנחות נוספות בכול הזדמנות שמתאפשרת לנו.

 ציוד טיולים עודפים: תתפלאו אבל ציוד יד שניה הוא גם פתרון

בשונה ממה שניתן לחשוב ציוד טיולים יד שניה מאפשר המון פעמים לאתר מוצרים לרכישה במצב חדש לחלוטין ואף מוצרים ממש חדשים לחלוטין אשר לא נעשה בהם שימוש.

להלן מספר דוגמאות להזדמנויות שניתן בוודאי למצוא ביד שניה "במחירי עודפים" ואף פחות:

  • ערכת עזרה ראשונה שמעולם לא נפתחה (אך הציוד בה לא פג תופף).
  • מטפי כיבוי אש.
  • תיקי גב אשר עשו בהם שימוש מספר מצומצם בחודשים לטיול ייעודי.
  • צידניות הם מוצר פלסטיק שלא מפריע כלל שיהיה עליו כמה שריטות.
  • משקפת.
  • כירת גז.

קבוצות פייסבוק רלוונטיות:

https://www.facebook.com/groups/138500383012072
https://www.facebook.com/groups/855660214612077/