שקעי חשמל בסין: ישנם שלושה סוגי תקע לשקעים המקומעען, סוגים A, C ו-I. סוג תקע A הוא התקע שיש לו שני פינים מקבילים שטוחים, סוג תקע C הוא התקע שיש לו שני פינים עגולים ותקע סוג I הוא התקע שיש לו שלושה סיכות שטוחות בדוגמה משולשת. סין פועלת על מתח אספקה של 220V ו-50Hz.

A

A_3d_sock_l
A_3d_plug_l
A_dia_plug_l

C

C_dia_sock_l
C_dia_plug_l
C_3d_sock_l
C_3d_plug_l

I

J_dia_sock_l
J_dia_plug_l
J_3d_sock_l
J_3d_plug_l

מקור: https://www.electricalsafetyfirst.org.uk/guidance/advice-for-you/when-travelling/travel-adaptor-for-china/

ממירי מתח ושנאים

מכיוון שהמתח יכול להיות שונה ממדינה למדינה, ייתכן שיהיה עליכם להשתמש בממיר מתח או שנאי בסין. לדוגמה, שעון 50Hz עשוי לפעול מהר יותר על אספקת חשמל של 60Hz. רוב ממירי המתח והשנאים מגיעים עם מתאמי תקע, כך שייתכן שלא תצטרכו לקנות מתאם בנפרד.

כל הממירים והשנאים יהיו בעלי דירוג הספק מרבי (AMPS או WATTS), לכן ודא שכל מכשיר שאתם מתכוונים להשתמש בו אינו חורג מהדירוג הזה.

מכשיר בעל דירוג מתח כפול בסין

מכשיר בעל דירוג מתח כפול יציג למשל 'INPUT: 110-240V' על גוף המכשיר או על ספק הכוח שלו. המשמעות היא שלא תזדקקו לממיר או שנאי אלא רק למתאם שקע חשמל לסין, מכיוון שסין פועלת על מתח אספקה של 220V, שהוא בטווח של 110-240V שבו פועל המכשיר עם המתח הכפול.

מכשירים בדירוג מתח יחיד


בסין מתח האספקה הוא 220V. אם המכשיר הוא מכשיר מדורג מתח יחיד, הוא יצטרך לפעול באותו מתח כמו מתח האספקה של המדינה, כלומר 220V. אם זה לא המקרה יש להשתמש בו לצד שנאי מתח או ממיר כדי לאפשר למכשיר לעבוד בצורה בטוחה ותקינה.

ממירים ושנאים מבצעים פונקציה דומה, אך היישומים שלהם שונים. הממירים משמשים בדרך כלל עם מכשירים הפועלים למשך זמן קצר (1-2 שעות), בעוד שברוב השנאים ניתן להשתמש לצד מכשירים הפועלים ברציפות.

חשוב להבין שמתאמי חשמל מסוימים אינם מתאימים לכל מכשיר הדורש חיבור הארקה. יש להשתמש בסוגים אלה של מתאמי שקע חשמל לסין רק עם ציוד מבודד כפול, אשר יסומן בבירור בסמל המוצג להלן.

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן