באילו שקעים משתמשים ביפן? ליפן ישנם שני סוגי תקע משויכים, A ו-B. סוג תקע A הוא התקע שיש לו שני פינים מקבילים שטוחים וסוג תקע B הוא התקע שיש לו שני פינים מקבילים שטוחים ופין הארקה. יפן פועלת על מתח אספקה של 100V ו-50/60Hz.

מקור : https://www.electricalsafetyfirst.org.uk/guidance/advice-for-you/when-travelling/travel-adaptor-for-japan/

A

A_3d_sock_l
A_3d_plug_l
A_dia_plug_l

B

B_dia_sock_l
B_dia_plug_l
B_3d_sock_l
B_3d_plug_l

ממירי מתח ושנאים

מכיוון שהמתח יכול להיות שונה ממדינה למדינה, ייתכן שיהיה עליכם להשתמש בממיר מתח או שנאי ביפן. לדוגמה, שעון 50Hz עשוי לפעול מהר יותר על אספקת חשמל של 60Hz. רוב ממירי המתח והשנאים מגיעים עם מתאמי תקע, כך שייתכן שלא תצטרכו לקנות מתאם בנפרד.

כל הממירים והשנאים יהיו בעלי דירוג הספק מרבי (AMPS או WATTS), לכן ודא שכל מכשיר שאתם מתכוונים להשתמש בו אינו חורג מהדירוג הזה.

מכשיר בעל דירוג מתח כפול ביפן

מכשיר בעל דירוג מתח כפול יציג למשל 'INPUT: 110-240V' על גוף המכשיר או על ספק הכוח שלו. המשמעות היא שלא תזדקקו לממיר או שנאי אלא רק למתאם שקע חשמל ליפן, ביפן מתח האספקה הוא 100V. אם המכשיר או ספק הכוח שלו אינם מדורגים במתח כפול, יהיה צורך להשתמש במכשיר המתח היחיד לצד שנאי מתח או ממיר כדי לאפשר למכשיר לעבוד בצורה בטוחה ותקין (אלא אם כן המכשיר פועל ב-100V).

מכשירים בדירוג מתח יחיד

ממירים ושנאים מבצעים פונקציה דומה, אך היישומים שלהם שונים. הממירים משמשים בדרך כלל עם מכשירים הפועלים למשך זמן קצר (1-2 שעות), בעוד שברוב השנאים ניתן להשתמש לצד מכשירים הפועלים ברציפות.

חשוב להבין שמתאמי חשמל מסוימים אינם מתאימים לכל מכשיר הדורש חיבור הארקה. יש להשתמש בסוגים אלה של מתאמי שקע חשמל ליפן רק עם ציוד מבודד כפול, אשר יסומן בבירור בסמל המוצג להלן.

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן