הפארק הלאומי טורס דל פיינה

בסוף העמוד תמצאו תפריט מורחב

לאס טורס דל פיינה הוא הפארק הלאומי של צ'ילה ואחד מאתרי התיירות הרלוונטיים ביותר בצ'ילה, ומושך אליו אלפי תיירים לאומיים וזרים מדי שנה. ממוקם בפטגוניה הצ'יליאנית, הפארק הלאומי טורס דל פיינה מפורסם בשל הרי האנדים שלו, הקרחונים והאגמים המהווים גלויה בלתי נשכחת עבור המבקרים בו.

הפארק הלאומי טורס דל פיינה משתרע על פני שטח של כ-242,242 דונם. זהו אחד הפארקים הגדולים במדינה ואחד המוכרים בעולם כולו. זהו הפארק הלאומי השלישי עם הכי הרבה ביקורים בצ'ילה, מתוכם כ-75% תיירים זרים, במיוחד אירופאים.

דרכי גישה לפארק הלאומי טורס דל פיינה

מפוארטו נטאלס, צאו צפונה לאורך Ruta 9 לכיוון Cerro Castillo, בירת טורס דל פיינה. חשוב לציין כי אין אספקת דלק לאורך כל המסלול, כך שאתם מתדלקים את הרכב (אם אתם נוסעים באחד) בפוארטו נטאלס. למעט כביש 9 בין פוארטו נטאלס ל-Cerro Castillo שהוא סלול, שאר המסלולים הם חצץ. ישנם לפחות חמישה מסלולים אפשריים להגיע לפארק:

gorgeous panorama of paine grande and cuernos del paine, famous peaks in torres del paine national park, patagonia, chile
  • Via Laguna Amarga: מעבר ל-Cerro Castillo, צאו צפונה לאורך Ruta 9 ואז פנו מזרחה לאורך Ruta Y-150. זהו המסלול הנפוץ ביותר לכניסה לפארק, שכן הוא הקרוב ביותר ליער. הוא נמצא במרחק של כ-52 ק"מ מ-Cerro Castillo.
  • ליד Lago Sarmiento: בעקבות המסלול ל-Laguna Amarga, כדאי לקחת את העקיפה לכביש Y-156. מסלול זה ילך לאורך אגם סרמינטו עד שתגיעו ללגונה בעלת אותו השם. זהו אחד המסלולים הפחות נפוצים בקרב המבקרים.
  • Via Laguna Azul: המשיכו לאורך Ruta Y-150 לכיוון Laguna Amarga. לפני שמגיעים ללגונה השנייה, סעו במעקף ל- Ruta Y-156 לכיוון צפון ותגיעו לבית השמירה CONAF מול לגונת אזול. ערך זה שימושי למי שרוצה לעשות את השבילים מאחורי המאצ'יו וטיולים מסוימים על גב סוסים.
  • Via Lago Porteño: זהו המסלול הישיר ביותר מפוארטו נטאלס (90 ק"מ; כ-1.5 שעות), המוביל ישירות לממשלת CONAF. כמה קילומטרים מפוארטו נטאלס על כביש 9, קחו את העקיפה לכביש Y-290 מ-Puerto Bories, המוביל אל Cueva del Milodón. לאחר הפגיעה הזו, המשיכו לגבול עם Lago del Toro עד שתגיעו לנהר Serrano, אותו יש לחצות ולגבול עד שתגיעו ל-laportería.
  • Via Laguna Verde: לכיוון Laguna Amarga, יש לעשות עיקוף לפני אגם Sarmiento כדי להקיף אותו בדרום, באמצעות כביש Y-180. המסלול הולך פנימה לכיוון סיירה דל טורו, ומגיע ללגונה ורדה. המסלול מסתיים כאן, ולכן הוא מומלץ רק למי שרוצה להתקדם למרגלות סיירה דל טורו.

ישנה גם אפשרות לגשת לטורס דל פיינה מארגנטינה. מאל קלפטה, תוכלו לנסוע בכביש הלאומי 40 ולאחר מכן בכביש הפרובינציאלי 7, כדי לחצות את הגבול ב- Cerro Castillo במעבר הגבול ריו דון גיירמו. משם, אתם יכולים לקחת ישירות חלק מהמסלולים שהוזכרו קודם לכן. אפשר גם לנסוע ל-Río Turbio כדי לחצות את הגבול ולצאת לפוארטו נטאלס. חברות תיירות מסוימות מבצעות את הסיור מאל צ'אלטן לטורס דל פיינה, כמו צ'אלטן טרוול, אבל הן יקרות למדי (כ-$80).

צ'ילה תפריט עמודי תוכן נוספים

במחנאות עושים לכם סדר מוזמנים להנות מעמודים נבחרים על צ'ילה

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן