הקרנבל של פרגוואי

בסוף העמוד תמצאו תפריט מורחב

הקרנבל של פרגוואי, אחד האירועים המשמחים והתוססים ביותר במדינה. זו מסורת שכל פרגוואי מצפה לה בכל שנה, מופע שבו מכבדים את הזהות התרבותית של המדינה.

הקרנבל בפרגוואי מתקיים בדרך כלל בפברואר.

העיר Encarnación, נחשבת ל"בירת הקרנבל" של פרגוואי. בעיר זו מתקיים אחד הקרנבלים המרהיבים והתוססים בדרום אמריקה, המושך אליו אלפי מבקרים מכל רחבי העולם.

למוזיקה יש תפקיד מכריע בקרנבל של פרגוואי. המקצבים התוססים של קנדומבה, ז'אנר מוזיקלי ממוצא אפריקאי, מתערבבים עם צלילים פרגוואיים מסורתיים כדי ליצור אווירה חגיגית. קבוצות כלי הקשה, הנקראות "קומפרסות", נמצאות בכל מקום, ומביאות אנרגיה מדבקת לאירוע.

מצעד הרכבים המקושטים הוא גולת הכותרת של הקרנבל. כל רכב הוא יצירת מופת של צבע ויצירתיות, הכוללת נושאים משתנים בהשראת התרבות הפרגוואית והעולמית. כמו כן המצעדים מלווים בלהקות רקדנים לבושות בתלבושות אקסטרווגנטיות המפגינות את מיומנותן ומרצן בריקודים מסורתיים, כולל הגלופרה, הפולקה הפרגוואית וריקוד הבקבוקים.

בנוסף למצעדי ציפה ומופעי ריקוד, הקרנבל של פרגוואי מציע גם מגוון פעילויות לכל הגילאים. מתחרויות תחפושות ועד סדנאות אמנות ותרבות ועד הופעות מוזיקה חיות, תמיד יש מה לעשות ולראות במהלך החגיגה הזו.

מתפרעים בקרנבל עם "מלחמת הקונפטי". זוהי מסורת מהנה שבה המשתתפים זורקים קונפטי זה על זה, ויוצרים גשם צבעוני שמוסיף לאווירה השמחה של הקרנבל.

פרגוואי תפריט עמודי תוכן נוספים

במחנאות עושים לכם סדר מוזמנים להנות מעמודים נבחרים על פרגוואי

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן