South America

רשימת הציוד לדרום אמריקה האולטימטיבית

דרום אמריקה, יבשת של נופים מגוונים ותרבויות תוססות ומגוונות, קורצת למטיילים הישראלים חסרי הפחד עם היופי הטבעי עוצר הנשימה שלה, הערים השוקקות והאתרים ההיסטוריים. בין אם אתם מטיילים דרך יער הגשם של האמזונס, מטיילים בשביל האינקה למאצ'ו פיצ'ו, או מבקרים את חיות הבר הייחודיות של איי גלפגוס, אריזת הציוד הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. מדריך מקיף זה יעזור לכם ליצור את רשימת הציוד האולטימטיבית להרפתקה שלכם בדרום אמריקה.

  1. הבייזיק והמובן מאליו

אי אפשר להתעלם מהדברים היסודיים שצריך לצרף לציוד שאתם אורזים לטיול הגדול. ודאו שיש לך דרכון (אם שכחתם יוודאו עבורכם בנמל התעופה :), אשרות ויזה במידת הצורך, ביטוח נסיעות, כרטיסי אשראי וכסף מזומן במטבע מקומי.

Visa online application concept. Open passport with visa stamps
Visa online application concept. Open passport with visa stamps

זכרו לשאת עמכם עותק של המסמכים שלכם גם בנפרד ממסמכי המקור. אל תשכחו מתאם חשמל אוניברסלי עבור המכשירים האלקטרוניים – סוגי התקע משתנים על פני היבשת וכדאי לשאת עמכם מתאמים עם אופציות והתאמות מרובות.

  1. ביגוד

מזג האוויר של דרום אמריקה יכול להיות מגוון למדי, מהחום הטרופי של האמזונס ועד לטמפרטורות הקרות של האנדים. לכן, שכבות דינאמיות הן המפתח. ארזו בגדים קלים, מנדפים זיעה ולחות, ומעיל עמיד למים כדי להגן מפני מקלחות פתאומיות מהטבע בגלל האופי המתעתע של האקלים הטרופי.

Shoes Of People Trekking In Wood And Walking In Row
Shoes Of People Trekking In Wood And Walking In Row

עבור אזורים בגובה רב, תחתונים תרמיים, מעיל חם וכובע וכפפות יהיו החברים הכי נאמנים ויעילים שלכם. אל תשכח זוג נעלי הליכה יציבות עבור הטרקים!

  1. בריאות והיגיינה

ארזו ערכת עזרה ראשונה לנסיעות עם פריטים חיוניים כגון פלסטרים, מגבונים חיטויים ומשככי כאבים.

A Travel First Aid Kit
A Travel First Aid Kit

לא לשכוח לקחת אתכם גם תרופות מרשם אם אתם תחת טיפול קבוע לתקופה מספקת + אנטיביוטיקה למקרי חירום. דוחה חרקים וכילה הם פריטי חובה לאזורי הג'ונגל. קרם הגנה, מזור לשפתיים עם SPF ומשקפי שמש חיוניים להגנה מפני השמש הדרום אמריקאית החזקה.

White haired black guy with sunglasses in white shirt
White haired black guy with sunglasses in white shirt
  1. ציוד קמפינג וטיולים

אם המסלול שלך כולל קמפינג או טיולים רגליים, תזדקקו לציוד ספציפי. אוהל ושק שינה קלים, ציוד בישול נייד, פנס ראש, רב כלי ומערכת אמינה לטיהור מים חיוניים.

Equipment for camping on a grass - backpack
Equipment for camping on a grass – backpack
  1. גאדג'טים

ללכוד את הזיכרונות שלכם מדרום אמריקה עם מצלמה או סמארטפון באיכות טובה. לחובבי ההרפתקאות, שקלו מצלמת GoPro או מצלמה חזקה אחרת בקטגוריה שתתאים לכל תנאי שטח (מים, נגד נפילות וכו..).

Camping equipment in the nature
Camping equipment in the nature

משקפת תשפר את חוויות הצפייה בחיות הבר למשל, במיוחד באמזונס או בגלפגוס. מטען נייד יבטיח שהמכשירים שלכם יישארו מופעלים.

  1. פריטי נסיעות בר קיימא

אמצו טיול בר קיימא על ידי אריזת בקבוק מים רב פעמי, מוצרי טיפוח ידידותיים לסביבה ושקיות קניות לשימוש חוזר.

Farm, ecology and sustainability people holding hands for love, earth day care and support with nat
Farm, ecology and sustainability people holding hands for love, earth day care and support with nat

לשינויים הקטנים הללו יכולה להיות השפעה משמעותית על הפחתת הפסולת ושמירה על הסביבה הטבעית המדהימה של דרום אמריקה עבור הדורות הבאים.

זכרו, לכל מדינה בדרום אמריקה יש את הקסם והאתגרים הייחודיים לה. רשימה זו היא נקודת התחלה מצוינת, אבל חיוני לעשות את המחקר המתאים לאופי הטיול שלכם ולהתאים את רשימת הציוד ליעד ולפעילויות הספציפיים שלכם, ניתן להתייעץ בקבוצת הפייסבוק הזו לחצו כאן.