A camping chair recommended

כסא קמפינג מומלץ

כיסא קמפינג מומלץ, לא תמיד כזה פשוט לבחור.

אנו רגילים לראות סקירות על מרבית המוצרים בשפע ברשת ורק סקירה על כיסא קמפינג מומלץ שנראה פריט בציוד הטיולים פשוט למדי קיימת גם כן סוגים שונים ומגוונים ויש חשיבות בהקדשת הבנת התחום לבחירת כיסא הקמפינג המומלץ ביותר עבורכם.

אז החלטנו להרים את הכפפה ולבצע סקירה מקיפה ויסודית לתחום בו נבחן:

  • נוחות ישיבה.
  • יעוד כיסא קמפינג והסבר על הסוגים.
  • משקל.
  • נוחות קיפול ונשיאה.
  • אבזור לכיסא קמפינג: גגון, אחסון, מקום לשים שתיה.

להלן קטגוריות ומוצרים הנפוצים בתחום כיסאות קמפינג:

  1. כיסאות במאי.
  2. כיסאות בעלי ידיות רכות.
  3. כיסאות בעלי ידיות קשות.
  4. כסא שירותים לשטח.
  5. כיסא "תור".
  6. כיסאות נמוכים/כיסאות ים.
  7. כסאות לילדים.

מחשבות על קניית כסאות קמפינג בכללי בדרך כלל מעלות ציפייה של רכישת מוצר בטווח מחירים נמוך  של עשרות שקלים בודדות כיסא קמפינג.

כיסאות קמפינג מומלצים בתחום עולים מעט יותר אך בהחלט שווים את ההשקעה לנוחות אידיאלית למוצר שיחזיק לטווח הארוך.

כמובן שאין כיסא מומלץ אשר מנצח את כולם וההמלצות בו הם נבחרים מכל קטגוריה ויש לבחור את כיסא הקמפינג המומלץ ותואם לצרכים שלכם.

כיסאות במאי

כיסא במאי מאפשר ישיבה גבוה תנוחת ישיבה יציבה, כסאות הבמאי המומלצים הם הכיסאות עם שולחן מובנה המאפשר להניח שתיה ואוכל לצד הכיסא.

כיסאות במאי פשוטים לקיפול ולנשיאה (כשיש ידיות נשיאה), אך מעט יותר מסובכים לקיפול כאשר יש כסא במאי עם תוספת של שולחן צד מובנה. 

כיסאות בעלי ידיות רכות

לא הכי נוחות לישיבה אך קלות מאוד לנשיאה וקיפול בגלל משקלן הנמוך.

כיסאות בעלי ידיות קשות

מדובר בכיסאות הנוחות ביותר בקטגוריה מעט כבד יותר פחות נוח לאחסון, במידה ונמצא יכולת להיכנס לפגוש הרכב שלכם מדובר בכיסא המומלץ ביותר מבחינת נוחות ישיבה.

כיסאות תור

מדובר בכיסא קמפינג מומלץ למי שצריך לשאת יחד אתו את הכיסא בתיק, מדובר בכיסא קמפינג אולטרה מינימליסטי אך נייד ונישא בצורה יוצאת דופן.

כיסאות קמפינג לילדים

מומלץ לרכוש כיסא קמפינג מתאים לילדים שלכם ולהכניסם לרשימת הציוד לקמפינג עם ילדים, הממדים של ילדים שונים משל מבוגרים, השטח גם יותר מאתגר ילדים. מומלץ מאוד לרכוש כיסא קמפינג המתאים לגיל הילדים שלכם להעצמת חווית הילד בשטח לנוחות מרבית בשטח.