סירקיטו דה אורו circuito de oro

בסוף העמוד תמצאו תפריט מורחב

מסביב לעיר אסונסיון ישנו מסלול המכונה circuito de oro או מעגל הזהב. אין באמת מסלול מוגדר אך השם של המסלול מתייחס לטיול של מספר מקומות ברצ. באזור עשיר בכפרים פרגוואיים מסורתיים בעלי מבנים עתיקים והיסטוריים דתיים בעיקר השייכים לנצרות ובאתי מלאכה. מומלץ מאוד להשתתף בסיור מודרך של יום מאסונסיון למסלול circuito de oro.

Areguá

Areguá ארגואה חייבת להיות אחת המוניציפליות שבאזור לביקור בסיור Circuito de Oro, מדובר באחת משלושת הערים המתמחות בקרמיקה מסורתית והקרובה ביותר לאסונסיון. האזור בולט על ידי כנסייה אלגנטית בראש הגבעה ובתים מרהיבים בסגנון קולוניאלי בשדרת אסטיגאריביה המובילה אליה, היא הופכת יותר ויותר להתייחסות כעיירה יוקרתיות, מפוצצת בגלריות אמנות קטנות, שזוכה לשימור הארכיטקטורה שלה. מספר אמנים וסופרים קבעו כאן את ביתם, כולל הסופר המכובד גבריאל קאסצ'יה, שהרומן הבולט שלו "לה באבוסה" מתרחש בעיירה.

Aerial view of the catholic church "Iglesia Virgen de la Candelaria" of Aregua in Paraguay overlooking Lake Ypacarai

Itauguá

המבקרים מתעלמים ממנה לעתים קרובות, ואיטוגואה הוא למעשה אחת הערים הטובות ביותר לבקר במסלול ה-Circuito de Oro, האזור ידוע במלאכה, במוזיאון וברחובות הישנים שלה ובבתים קולוניאליים. המלאכה הייחודית ב-Areguá היא תחרת ñandutí המפורסמת, שהיא המילה גואראני לקורי עכביש: זה בדרך כלל בצורת עגולה, ואז העיגולים נתפרים יחד ליצירת בד גדול. למוזיאון Areguá שני חלקים: האחד מוקדש ל-ñandutí, והשני מוקדש לאמנות הצמצומים. הרחובות ליד הכנסייה (בלוק אחד מדרום לרוטה 2) הינם חצי הולכי רגל ומתוארכים לתקופתו של ד"ר פרנסיה.

Capiatá

Capiatá קאפיאטה  מיוחדת על ידי הכנסייה ההיסטורית המשובחת שלה, שכמעט כולה מקורית לרדוקציה הפרנציסקאנית. יש בה גם מוזיאון מעניין, הן למיתולוגיה של גוארני והן לאמנות דתית, בעוד שמשפחת רודריגז של יצרני הקדושים (סנטרוס) מחזיקה כאן את בית המלאכה שלה והפולחן העממי של הקדוש השחור בלתסר מוסיף נופך מרתק של דתיות עממית.

San Lorenzo

סן לורנצו הקרובה ביותר מבין עיירות המלאכה לבירה, סן לורנצו נמצאת בקצה אזור אסונסיון רבתי ואתה עובר בה בדרכך לרבים אחרים במעגל, אבל זה מאוד שווה ביקור בפני עצמו. עם הכנסייה שלה באמצע הכיכר והבתים הקולוניאליים המכובדים שלה, העיירה היא גם ביתו של מוזיאון בוג'יאני האתנוגרפי המעניין, ובחנות הנלווית לה יש את המבחר הגדול והטוב ביותר של אומנות ילידים במדינה.

פרגוואי תפריט עמודי תוכן נוספים

במחנאות עושים לכם סדר מוזמנים להנות מעמודים נבחרים על פרגוואי

0
חזרה למעלה

חפשו ציוד טיולים, קמפינג ומחנאות

המוצר נוסף לעגלת הקניות
דילוג לתוכן